Los artistas del editor de disques Sirventès s'amassaran en un concèrt comun lo 28 de novembre a Alairac (11) entà celebrar la sortida de lors tres albums (ne parlarai lèu). La serada començarà amb un solò de Laurent Cavalié, puèi los dos autres Du Bartàs (fotò) lo retrobaran e la fèsta s'acabarà amb las polifonias de la Mal Coiffée. Una escasença de las polidas de (tornar) descobrir aquestes cantaires que renovelan amb talent e estrambòrd lo cant tradicional.
- Dissabte 28 de novembre al fogal d'Alairac (11), 20 oras e mièja. Dintrada : 10 euròs (7 euròs reduch). Se pòt pas reservar.
Les artistes du label Sirventès se réuniront à l'occasion d'un concert commun le 28 novembre à Alairac (11) pour célébrer la sortie de leurs trois albums. La soirée commencera avec un solo de Laurent Cavalié, puis les autres membres du trio Du Bartàs le rejoindront et la fête se terminera avec les polyphonies de la Mal Coiffée. Une belle occasion de (re)découvrir ces chanteurs qui renouvellent avec talent et enthousiasme le chant traditionnel.
- Samedi 28 novembre au foyer d'Alairac (11), 20h30. Entrée : 10 euros (7 euros tarif réduit). Pas de réservation.
Photo Nicolas Faure
Commentaires
Vous pouvez suivre cette conversation en vous abonnant au flux des commentaires de cette note.